«АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ КӨКШЕТАУ ҚАЛАСЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ КӨКШЕТАУ ҚАЛАСЫНЫҢ  «ЕРКЕМАЙ» БАЛАБАҚШАСЫ МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ  ҚАЗЫНАЛЫҚ   КӘСІПОРНЫ
«ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ «ДЕТСКИЙ САД «ЕРКЕМАЙ»  ГОРОДА КОКШЕТАУ» ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ КОКШЕТАУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Квазимемлекеттік сектор субъектілеріндегі сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметтер туралы үлгілік ереже

 

4) сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық – заңда әкімшілік немесе қылмыстық жауаптылық белгіленген, сыбайлас жемқорлық белгілері бар құқыққа қарсы кінәлі іс-әрекет (әрекет немесе әрекетсіздік);

      5) сыбайлас жемқорлық тәуекелі – сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасауға ықпал ететін себептер мен жағдайлардың туындау мүмкіндігі;

      6) сыбайлас жемқорлықтың алдын алу – сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің алдын алу шаралары жүйесін әзірлеу және енгізу жолымен сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасауға ықпал ететін себептер мен жағдайларды зерделеу, анықтау, шектеу және жою жөніндегі қызметі;

      7) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті орган – Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатын қалыптастыруды және іске асыруды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы үйлестіруді, сондай-ақ сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың алдын алуды, анықтауды, жолын кесуді, ашуды және тергеуді жүзеге асыратын мемлекеттік орган және оның аумақтық бөлімшелері.

      6. Квазимемлекеттік сектор субъектілеріне негізгі міндеті осы ұйымның және оның қызметкерлерінің Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы заңнамасын сақтауын қамтамасыз ету болып табылатын сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызмет функцияларын орындайтын құрылымдық бөлімше немесе жауапты тұлға айқындалады.

      Бұл ретте, сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметтің функцияларын орындайтын жауапты тұлға мүдделердің ықтимал қақтығысы ескеріле отырып айқындалады.

      7. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызмет функцияларын орындайтын құрылымдық бөлімшені немесе жауапты тұлға квазимемлекеттік сектор субъектісінің директорлар кеңесі, байқау кеңесі (ол болған кезде) немесе өзге де тәуелсіз басқару органының шешімімен, көрсетілген органдар болмаған жағдайда, квазимемлекеттік сектор субъектісінің басшысы айқындайды.

      8. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызмет өз өкілеттіктерін квазимемлекеттік сектор субъектісінің атқарушы органынан, лауазымды адамдарынан тәуелсіз жүзеге асырады, директорлар кеңесіне, байқау кеңесіне (ол болған кезде) немесе өзге де тәуелсіз басқару органына есеп береді және Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы заңнамасы талаптарының сақталуын қамтамасыз ету кезінде тәуелсіз болып табылады.

      9. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметке әдіснамалық қолдауды сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті орган және оның аумақтық бөлімшелері көрсетеді.

      10. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызмет функциясын квазимемлекеттік сектор субъектісінің басқа құрылымдық бөлімшелерінің функцияларымен ұштастыруға жол берілмейді.

      11. Егер Заңмен, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы халықаралық стандарттармен осы Үлгілік ережеде көзделмеген сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенсті ұйымдастыруға қойылатын талаптар мен тәсілдер белгіленген жағдайда, осы талаптар мен тәсілдерді квазимемлекеттік сектор субъектісінің директорлар кеңесі, байқау кеңесі (ол болған кезде) немесе өзге де тәуелсіз басқару органы, көрсетілген органдар болмаған жағдайда квазимемлекеттік сектор субъектісінің басшысы бекітеді.

 2-тарау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметтердің мақсаттары, міндеттері, қағидаттары, функциялары мен өкілеттіктері

      12. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызмет қызметінің негізгі мақсаты квазимемлекеттік сектордың тиісті субъектілері мен оның қызметкерлерінің Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы заңнамасын сақтауын қамтамасыз ету, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шаралардың іске асырылуына мониторинг жүргізу болып табылады.

      13. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметтің міндеттері:

      1) квазимемлекеттік сектор субъектілері мен оның қызметкерлерінің сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарды ескерту және алдын алу құралдарын енгізуін қамтамасыз ету;

      2) квазимемлекеттік сектор субъектісінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі шаралар жүйесін тиімді іске асыру;

      3) квазимемлекеттік сектор субъектісінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізуді қамтамасыз ету;

      4) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша сыртқы реттеу талаптарының және үздік халықаралық практиканың сақталуын қамтамасыз ету;

      5) Заңға сәйкес, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың негізгі қағидаттарының сақталуын қамтамасыз ету;

      14. Квазимемлекеттік сектор субъектісі сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс функцияларын енгізу және жүзеге асыру кезінде мынадай қағидаттарды басшылыққа алады:

      1) сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс функцияларын орындау үшін бөлінетін өкілеттіктер мен ресурстардың жеткіліктілігі;

      2) басшылықтың сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс тиімділігіне мүдделілігі;

      3) сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызмет қызметінің ақпараттық ашықтығы;

      4) сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметтің тәуелсіздігі;

      5) сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенсті жүзеге асырудың үздіксіздігі;

      6) сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенсті жетілдіру;

      7) сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс функцияларын жүзеге асыратын мамандардың құзыреттерін үнемі арттыру.

      15. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметтің функциялары:

      1) келесі құжаттардың әзірленуін қамтамасыз етеді:

      квазимемлекеттік сектор субъектісінің сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылының ішкі саясаты;

      квазимемлекеттік сектор субъектісінің қызметкерлері үшін сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі нұсқаулық;

      квазимемлекеттік сектор субъектілеріне мүдделер қақтығысын анықтау мен реттеудің ішкі саясаты;

      сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы заңнамаға сәйкес сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарт;

      сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері жөніндегі ішкі іс-шаралар жоспары;

      квазимемлекеттік сектор субъектісі қызметкерлерінің сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы бұзу фактілері немесе ықтимал бұзушылықтары туралы хабардар ету тәртібін регламенттейтін құжат;

      корпоративтік әдеп пен мінез-құлық мәселелерін регламенттейтін құжат;

      2) квазимемлекеттік сектор субъектілеріне сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттың тиімділігіне қатысты ақпарат жинауды, өңдеуді, қорытуды, талдауды және бағалауды жүзеге асырады;

       3) "Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2016 жылғы 19 қазандағы № 12 бұйрығымен бекітілген сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізудің үлгілік қағидаларына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген № 14441) сәйкес квазимемлекеттік сектор субъектісінің қызметіндегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізуді үйлестіреді;

      4) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті органның және квазимемлекеттік сектор субъектісінің бірінші басшыларының бірлескен шешімі бойынша жүргізілетін квазимемлекеттік сектор субъектісінің қызметіндегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдауға қатысады;

      5) квазимемлекеттік сектор субъектісінде анықталған сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне және оларды митигациялау және жою бойынша қабылданатын шараларға мониторингті жүзеге асырады;

      6) квазимемлекеттік сектор субъектісінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері бойынша түсіндіру іс-шараларын жүргізеді;

      7) квазимемлекеттік сектор субъектісінің қызметкерлері үшін сыбайлас жемқорлыққа қарсы оқыту семинарларын ұйымдастырады;

      8) квазимемлекеттік сектор субъектісі қызметкерлерінің сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс қимыл саясатын және корпоративтік әдеп пен мінез құлық мәселелерін сақтауын бақылауды қамтамасыз етеді;

      9) квазимемлекеттік сектор субъектісінің ұжымында жалпы қабылданған моральдық-әдеп нормаларына сәйкес келетін өзара қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруға жәрдемдеседі;

       10) сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызмет құзыреті шеңберінде мемлекеттік функцияларды орындауға уәкілеттік берілген адамдарға теңестірілген адамдардың Заңда белгіленген қаржылық бақылау шараларын және сыбайлас жемқорлыққа қарсы шектеулерді сақтауын қамтамасыз етеді;

      11) квазимемлекеттік сектор субъектісінің құрылымдық бөлімшелерінің сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері жөніндегі ішкі іс-шаралар жоспарын орындауына мониторинг әзірлейді және жүргізеді;

      12) мүдделер қақтығысын, оның ішінде квазимемлекеттік сектор субъектісін жұмысқа орналастыру, сатып алу және бизнес-процестер мәселелерін анықтау, мониторингілеу және реттеу жөнінде шаралар қабылдайды;

      13) квазимемлекеттік сектор субъектісінде сыйлықтар беру және алу мәселелерін реттеу жөнінде шаралар қабылдайды;

      14) контрагенттердің сенімділігін кешенді тексеруді жүзеге асырады;

      15) квазимемлекеттік сектор субъектісіндегі сыбайлас жемқорлық фактілері туралы өтініштер (шағымдар) негізінде қызметтік тексерулер жүргізеді және / немесе оларға қатысады;

      16) квазимемлекеттік сектор субъектілеріне сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамадағы, сыбайлас жемқорлыққа байланысты істер бойынша сот практикасындағы өзгерістерге мониторинг пен талдау жүргізеді;

      17) квазимемлекеттік сектор субъектісінің құрылымдық бөлімшелері мен қызметкерлерінің сыбайлас жемқорлыққа қарсы шараларды іске асыру тиімділігіне бағалау жүргізеді;

      18) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша квазимемлекеттік сектор субъектісінің құрылымдық бөлімшелері мен қызметкерлерінің ақпаратын тыңдайды;

      19) квазимемлекеттік сектор субъектісінің басшысына анықталған сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін жою, квазимемлекеттік сектор субъектісінің қызметін ұйымдастырудың ішкі процестерінің тиімділігін арттыру жөнінде ұсынымдар енгізеді;

      20) квазимемлекеттік сектор субъектісі қызметінің ерекшелігіне қарай мұндай функциялар тәуелсіздікке әсер етпейтін және мүдделер қақтығысының туындауына әкеп соқпайтын жағдайда комплаенс, іскерлік әдеп, орнықты даму және басқалар мәселелеріне байланысты функцияларды жүзеге асырады;

       21) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті органмен және мемлекеттік органдармен, квазимемлекеттік сектор субъектілерімен, қоғамдық бірлестіктермен, сондай-ақ өзге де жеке және заңды тұлғалармен өзара іс-қимыл жасайды;

      16. Квазимемлекеттік сектор субъектісінің директорлар кеңесінің, байқау кеңесінің (ол болған кезде) немесе өзге де тәуелсіз басқару органының шешімімен көрсетілген органдар болмаған жағдайда, квазимемлекеттік сектор субъектісінің басшысы сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызмет басшысын тағайындауды жүзеге асырады және оның өкілеттік мерзімін, сыйақы мөлшерін және еңбекке ақы төлеудің шарттарын айқындайды.

      17. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметтің басшысы сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметке жүктелген міндеттердің орындалуын және функциялардың жүзеге асырылуын қамтамасыз етеді.

      18. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызмет басшысының ұсынуы бойынша квазимемлекеттік сектор басшысының шешімімен сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызмет қызметкерлерінің құрылымы, штат саны (сандық құрамы), өкілеттік мерзімі, жұмыс тәртібі және еңбегіне ақы төлеудің өзге де шарттары айқындалады және оларды тағайындау жүзеге асырылады.

      19. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызмет басшысының және қызметкерлерінің функционалдық міндеттері, құқықтары мен жауапкершілігі лауазымдық нұсқаулықтармен немесе сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметтер туралы ереженің негізінде әзірленетін қызметкердің қызметтік құқықтары мен міндеттерін айқындайтын құжаттармен айқындалады және оларды квазимемлекеттік сектор субъектісінің басшысы бекітеді.

      20. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметтің басшысы квазимемлекеттік сектор субъектісінің директорлар кеңесіне, байқау кеңесіне (ол болған кезде) немесе өзге де тәуелсіз басқару органына сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметтің құрылымы мен штат кестесі бойынша, көрсетілген органдар болмаған жағдайда, квазимемлекеттік сектор субъектісінің басшысына ұсыныс береді.

      21. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметтің атынан квазимемлекеттік сектор субъектісінің басқа құрылымдық бөлімшелеріне, сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметтің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша ведомстволар мен ведомствоға бағынысты ұйымдарға жіберілетін құжаттар мен сауалдарға сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметтің басшысы қол қояды.

      22. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметтің басшысы мен қызметкерлері комплаенс саласындағы уәкілетті органдар мен кәсіптік ұйымдар өткізетін оқыту іс-шараларына қатысу арқылы үнемі кәсіби біліктілігін арттыруы қажет.

      23. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызмет өз қызметінің шеңберінде:

      1) квазимемлекеттік сектор субъектісінің құрылымдық бөлімшелерінен ақпарат пен материалдарды, оның ішінде коммерциялық және қызметтік құпияны құрайтын материалдарды сұратады және алады;

      2) көрсетілген органдар болмаған жағдайда, квазимемлекеттік сектор субъектісінің басшысына директорлар кеңесінің, байқау кеңесінің (ол болған кезде) немесе өзге де тәуелсіз басқару органының қарауына олардың құзыретіне жататын мәселелерді шығаруға бастамашылық жасайды;

      3) ықтимал сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар немесе Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс қимыл туралы заңнамасын бұзушылықтар туралы келіп түсетін хабарламалар бойынша қызметтік тексерулер жүргізеді;

      4) квазимемлекеттік сектор субъектісінің басшылары мен басқа да қызметкерлерінен қызметтік тергеу шеңберінде жазбаша түсіндірмелер беруді талап етеді;

      5) Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасын жетілдіру жөнінде ұсыныстар әзірлейді және оларды сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті органға жібереді;

      6) өзқұзыретішегіндеішкіқұжаттардыңжобаларынәзірлеугеқатысады;

      7) квазимемлекеттіксекторсубъектісініңқызметкерлерініңквазимемлекеттіксекторсубъектісіндесыбайласжемқорлыққақарсызаңнаманыбұзудыңболуынемесеықтималмүмкіндігітуралыхабарлауынеквазимемлекеттіксекторсубъектісіндесыбайласжемқорлыққақарсыіс-қимылжөніндегішаралардыңтиімділігінарттыружөніндеұсыныстаренгізуүшінақпараттандыруарналарынқұрады;

      24. Өзқызметінжүзегеасырукезіндесыбайласжемқорлыққақарсыкомплаенс-қызмет:

       1) квазимемлекеттіксекторсубъектісіжәнеоныңүлестестұлғаларытуралыақпараттың, сыбайласжемқорлыққақарсыкомплаенсфункцияларынжүзегеасырукезеңіндебелгіліболғанинсайдерлікақпараттың, егерондадайындалыпжатқанжәне (немесе) жасалғансыбайласжемқорлыққұқықбұзушылықтуралыдеректерболмаса, құпиялылығынсақтайды;

      2) квазимемлекеттіксекторсубъектісіндесыбайласжемқорлыққақарсыіс-қимылмәселелерібойыншасыбайласжемқорлықтың, корпоративтікӘдепкодексініңжәнеөзгедеішкіқұжаттардыңбұзылуыныңболжамдынемесенақтыфактілерібойыншажүгінгенадамдардыңқұпиялылығынқамтамасызетеді;

       3) квазимемлекеттіксекторсубъектісініңдиректорларкеңесін, байқаукеңесін (олболғанкезде) немесеөзгедетәуелсізбасқаруорганын, алкөрсетілгеноргандарболмағанжағдайда, квазимемлекеттіксекторсубъектісініңбасшысынсыбайласжемқорлыққақарсызаңнаманыбұзудыңболуыменнемесеықтималмүмкіндігіменбайланыстыкезкелгенжағдайлартуралыуақтылыхабардаретеді;

      4) сыбайласжемқорлыққақарсыіс-қимылжөніндегіуәкілеттіорганныңназарынабелгіліболғандайындалыпжатқан, жасалатыннемесежасалғансыбайласжемқорлыққұқықбұзушылықжағдайларытуралыхабарлайды;

      5) квазимемлекеттіксекторсубъектісініңбелгіленгенжұмысрежимінекедергікелтірмейді;

      6) қызметтікжәнекәсібиэтиканысақтайды.

      25. Сыбайласжемқорлыққақарсыкомплаенс-қызметтіңқызметкерлеріне:

      1) алдыңғыүшжылішіндеоларқатысқанпроцестердітексеругеқатысуға;

      2) тексерудіңбейтараптығынанұқсанкелтіретіннемесеосындайзиянкелтіретінретіндеқабылданатынкезкелгенәрекеткеқатысуға;

      3) құпияақпараттыжекемүддегепайдалануға;

      4) іскерлікэтиканормаларынбұзуға;

      5) нәтижесіндесыбайласжемқорлыққақарсыкомплаенс-қызметтіңтәуелсіздігіне, объективтілігінежәнебейтараптылығынанұқсанкелтіруімүмкіннеосындайзалалкелтіретінретіндеқабылдануымүмкінсыйлықтардықабылдаужәнекөрсетілетінқызметтердіпайдалануға;

      6) мүдделерқақтығысынаәкелуімүмкінтексерулерге, қызметтіктергеулергежәнебасқадаіс-шараларғақатысуғаболмайды.

      26. Квазимемлекеттіксекторсубъектісініңбасшылығы:

      1) сыбайласжемқорлыққақарсыкомплаенс-қызметтіңқызметінжүзегеасыруүшінтиімдіортақұруғажәрдемдесу, оныңмақсаттарын, міндеттерін, функцияларыменміндеттерінорындауға, құқықтарыніскеасыруғажәрдемдесуі;

      2) сыбайласжемқорлыққақарсыкомплаенс-қызметтіңқызметінәкімшілік (ұйымдық-техникалық) қамтамасызетудіжүзегеасыру, оныңішіндеақпараттықжүйелерменқосымшаларды (қажеттідерекқорларғақолжетімділікті) жәнеөзгедетауарларды, жұмыстарды, көрсетілетінқызметтердіқосаалғанда, оныңқызметіүшінқажеттімүмкіндіктермен, активтерменжәнересурстарменқамтамасызетуі;

      3) сыбайласжемқорлыққақарсыкомплаенс-қызметтіңбасшысыменқызметкерлерінесыбайласжемқорлыққақарсыкомплаенс-қызметтіңқызметі, әлеуметтікжәнекоммуникациялықдағдыларменқұзыреттермәселелерібойыншаоқытужәнесертификаттаумүмкіндіктерінберуіқажет.

      27. Сыбайласжемқорлыққақарсыкомплаенс-қызметтіңквазимемлекеттіксекторсубъектісініңқұрылымдықбөлімшелеріменөзараіс-қимылыжұмыстағыөзарасыпайылықпендұрыстықнегізіндеқұрылады.

      28. Квазимемлекеттіксекторсубъектісініңқұрылымдықбөлімшелерініңқызметкерлерісыбайласжемқорлыққақарсыкомплаенс-қызметінекелесідейжәрдемдеседі:

      1) осыҮлгілікереженің 14-тармағы 1) тармақшасындабелгіленгенерекшеліктердіескереотырып, сыбайласжемқорлыққақарсыкомплаенс-қызметтіңміндеттеріменфункцияларынжүзегеасыруүшінқажеттіқұжаттарменақпараттыұсыну;

      2) анықталғантәуекелдерменбұзушылықтардыобъективтіталқылау;

      3) туындайтынмәселелер мен проблемалардыбірлесіпшешу.

 3-тарау. Сыбайласжемқорлыққақарсыкомплаенс-қызметтердіңесептілігі

      29. Сыбайласжемқорлыққақарсыкомплаенс-қызметквазимемлекеттік сектор субъектісіндеқабылданғансыбайласжемқорлыққақарсышараларбойыншаақпараттытоқсансайынсыбайласжемқорлыққақарсыіс-қимылжөніндегіуәкілеттіорганғажібереді.

     Сыбайласжемқорлыққақарсыіс-қимылжөніндегіуәкілеттіорганныңсұраусалуыбойыншаквазимемлекеттік сектор субъектілерінеқабылданғансыбайласжемқорлыққақарсышараларбойыншақосымшаақпаратжібереді.

      30. Сыбайласжемқорлыққақарсыкомплаенс-қызметквазимемлекеттік сектор субъектісініңдиректорларкеңесіне, байқаукеңесіне (олболғанкезде) немесеҚазақстанРеспубликасыныңзаңнамасыменайқындалғанөзге де тәуелсізбасқаруорганына, ал көрсетілгеноргандарболмағанжағдайда, квазимемлекеттік сектор субъектісініңбасшысынамерзімдітүрдеесепбереді.

     Квазимемлекеттік сектор субъектісініңбасшысытарапынанықтималсыбайласжемқорлыққұқықбұзушылықтарытуындағанжағдайдасыбайласжемқорлыққақарсыкомплаенс-қызметЗаңының 24-бабы 1-тармағына сәйкесуәкілеттімемлекеттікоргандарғажүгінеді.


 

 

Жаңартылған күні: 26.05.2023 18:24
Құрылған күні: 26.05.2023 18:35

Текст